Arkadaşlar bn önce kitserveri indirip Pes6 nın kurulu olduqu yere atıp install ettim sonra top yaması indirdim rardan cıkardıgımda dosyanın adı balls dosyası ve içinde toplar ve map i hazırdı sonra gbd dosyasının içindeki balls dosyası ile değiştirdim oyunda forma seçme yerinde topu ayarlarım ancak mac baslamadan önce oyundan atıor nedeni ne sizce??? şimdiden yardımlar için saolun!
NOT: Yama Snipe7 nin konu açtığı linkdeki dosya