
Ligue 1 Orange'nin Flaş ekibi "VALENCİENNES FC"ve Türk Teknik Direktörü MUHAMMET YURTOĞLU!
Ligue 1'de 2007-08 sezonunun bomba ekibi Valenciennes'in Türk teknik direktörü Fransa'daki macerasını ve Valenciennes'in süpriz çıkışının nedenlerini anlattı!.. İşte o röportaj:
Muhabir: Sn. Yurtoğlu öncelikle bizimle röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz...
Yurtoğlu: Rica ederim. Asıl benimle röportaj yapmak istediğiniz için ben teşekkür ederim.
Muhabir: Öncelikle Valenciennes maceranız nasıl başladı?
Yurtoğlu: Valenciennes gibi bir takım arıyordum. Valenciennes'den de teklif gelince Fransa sayfası açılmış oldu.
Muhabir: İlk günlerde takımla ilgili düşünceleriniz nasıldı?
Yurtoğlu: Takımımda genç yetenekler vardı. Ayrıca tecrübeli futbolcularımda vardı. Fakat birkaç takviye ile kadromun güç kazanacağını düşünüyordum.
Muhabir: Ligde ilk hafta kötü sonuçlar almanızı neye bağlıyorsunuz?
Yurtoğlu: Transferlerin hepsi gerçekleşmemişti. Ve taktik takıma tam oturmamıştı. Hepsi birleşince böyle sonuçlar kaçınılmaz oldu tabi ki...
Muhabir: Peki takımınızın küme düşmesine kesin gözüyle bakılıyordu. Bunun düşünce hakkında neler düşünüyordunuz?
Yurtoğlu: Bu düşüncelere kesinlikle katılmıyordum. Çünkü kadromuzda yeterli futbolcular vardı. Bir iki transfer ilede kadromu güçlendirip takımı ligde getirebileceğim en iyi yere getirmeyi düşünüyordum.
Muhabir: Peki takımınızın bu çıkışındaki en önemli etkenler nelerdir?
Yurtoğlu: Zaten kadromuzda kaliteli futbolcular vardı. Piatti, Cardenas, Fraga gibi genç yetenekleri kadromuza kattık. Leto ve Van der Meyde'yide sezon sonuna kadar kiraladık. Geriye kalan tek şey ise takıma iyi bir taktik bulmaktı. Onuda bulunca başarılar kaçınılmaz oldu. Fakat bir futbolcum var ki onun bu başarıda katkısı inanılmaz fazla. Steve Savidan... Bu sezon attığı gollerle takımı sırtlayan isim oluyor. Genç yeteneklerim Cardenas ve Piatti'ninde her maç artan performansları başarıdaki bir diğer etken.
Muhabir: Ara transfer dönemi yaklaşıyor. Yapmak istediğiniz veya yapacağınız transfer var mı?
Yurtoğlu: Şimdilik öyle bir düşüncem yok. Fakat defans hattında sıkıntı çekiyoruz bazen. Sakatlıklar başımızı ağrıtıyor. Transfer bütçem çok fazla değil. Ama oyuncu satarak ek bütçe oluşturabilirsem bir defans oyuncusu almayı düşünüyorum. Eğer bütçe oluşturamassam oyuncu kiralama yoluna gideceğim. Şimdilik kafamda bir futbolcu yok.
Muhabir: Sorularımıza verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ediyoruz. Menajerlik hayatınızda başarılar diliyoruz...