Gercektende hem korner olsun hemde kanat ortalarindan gol atma bakimindan gercekten zayifim,arkadaslar kornerlerden ve yan toplardan nasil gol attiginizi ve tekniklerinizi söylerseniz cok memnun kalirim,simdiden cok tsk ediyorum.
Adim adim ne yaptiginizi özellikle rakibin üzerine nasil yüklendiginizide söylerseniz genelde ben hava toplarinda hep ezilen taraftayim,yüklenen hep rakibiim oluyor.
Gerci ben Milanla oynuyorum,boy acisindan cok iyi degiller,uzunlarda kafa atmiyor,Milan gercektede korner ve kanat ortalarindan gol atmiyor ama neyse.