tamer_2028 ARKADASLAR Bİ SORU SORACAM YARDIMCI OLUN LÜTFEN.FİFA MANAGER 08'DE YOUTH TEAMDAN 1ST TEAMA NASIL OYUNCU ÇIKARABİLİRİM
tamer_2028 oyununuzda mutlaka şu 3 oyuncu olsun: 1-corintias---lulinha---17 yas---amc--- 2-kopenhag---cristiansen---29 yas(tecrübeli)---gk---(2 sene sonra fiyatını 5 e katlıyor) 3-o.lyon---ben arfa---20 yas---lwb veya lm---
osman_ozeroz ben yamayı kurdum çok güzel teşekkürler ancak oyuncuyla sözleşme yaparken ok e basıyorum windows çalışmayı durdurdu deyip oyunu kapatıyor neden olabilir sizce şimdiden teşekkürler
ua_mcf arkadaşlar ben önce patch yi sonra türkçe yamayı kurdum oyun açtım ilk başta türkçe açıldı sonra kayıtlı oyunu açtığımda kapanıyo ne olur tekrar oyunu baştan yüklettirmeyin bi çaresi olmalı yoksa da ben o yama dosyalarını nasıl unistall ederim yardımlarınızı bekliyorum...
Disubev kardes manager oyunlarını seviyorum ama ing işte anlamıo insan indirioum inş işime yara saolsun