**arkadaşım şimdi bende o TDN patch kuruluydu zaten, üstüne yamayı kurdum, acıyorum oyunu herşey normal, kayıtlı oyunumu acmaya calısıyorum yüklenmeye başlıyo, tam yükleniyo o oyunun home bölümü acılıyo tık!.. oyundan atıyo hata verip kapanıyo ne yapmam lazım bi yardım etseniz:S**