Orjinal Mesajı Yazan: ceyhun1907
ya han yardım yazana banlıcakdınız sie insanı kızdırmayın ya benım konumu kaptıyosunmuz sonra baskalırnknı kaptmıyosunuz o ne ala admın akıllı ol kardesıum:mad:
Kimin akla ihtiyacı olduğu belli. Cezan süresince umarım biraz akıllanırsın.
Konu başlığı kurallara aykırı olduğundan, konu kilitlenmiştir.