Yaklaşık 2 aydır oyunu sorunsuz oynuyorum bgun girdiğimde maç esnasında gol olunca replay ekranını geçmek istediğimde escape tuşu çalışmıyo ama maç içinde taktik deiştirme kısmına bu tuş ile girip cıkabiliyorum neden olur acaba yardımlara şimdiden teşekkür ederim