esadowic Üzgünüz, bu içeriği görüntülerken bir hatayla karşılaştık. Kullanıcı iseniz, lütfen daha sonra tekrar deneyin. Yöneticiyseniz, daha fazla bilgi için Flarum günlük dosyalarınıza bakın.
esadowic Galatasaray 2008 Kit Pack http://rapidshare.com/files/94252808/Galatasaray_2008_Kit_Pack.zip.html Paketin içinde Galatasarayın tüm formaları ve mini formaları vardır.Yalnız kaleci forması yoktur.Alıntı kesin ve kesinlikle yapılamaz.Benim diye başka sitelerde yayınlanamaz (daha önce başıma geldi).Eğer böle bişey olucak olursa hakkımı helal etmiyorum.
esadowic saolun arkadaşlar ama niye sadece iki kişi yorum yazıo.ayıp oluo ama arkadaşlar.hadi gelsin yorumlar:D
Dio Hudson **Saol Esad sen aşmışşın .Da u formaları indirdiğimizde nasl Kuracağız acaba?Daha İndirmedim**
esadowic beyler vallahi ayıp oluyo ama.o kadar uğraşiim formaları yapiim.siz yorum yazmayın.sadece 3 kişimi yorum yazıo.o zaman ben kendi konumu siliim ne anlamı varki yorum yazmayacaksanız.
Yusufcn formaların mükemmel kaleci formalarıda olsa tam süper olcak:D başarılarının devamını diliyorum
Kamanli kardes ellerine saglik, formalar güzel olmus.... ya GSnin uefa da giydigi parcali formayi yapabilir misin ? Arkasi kirmizi olan varya, önü normal parcali, arkasi düz kirmizi...
esadowic Orjinal Mesajı Yazan: zone_88 fb nin formalarını ne zaman yayınlarsın kardeş çok güzel olmuşlar kardeş en baş sayfada
hollyowl esad kardeşim formaların gercekten muteşem hele minikitleri de koyman ayrı bir güzellik katmıs tebrikler!!!
hollyowl senden bir de isteğim olacak fenerin çubuklu formasınn sortu ve corapları beyaz olanını koyabilirmisin? birde gs nin turuncu yada siyah kaleci formasını yapabilirmisin? turuncu formayı hani orkun konya macında giymişti... istersen fotografını yollarım