aynı sıkıntıyı bende çekiyorum bazen. eski kayserispor kariyerimde benimde bir ara moral bozukluğu olmuştu sonra kaptana demiştimki oyuncularla bi konuş sebep sonuç fln fln bişeyler oldu moral düzeldi anlayamadım:D
bide verdiğin teem talk lara ve basın aıklamarına dikkat et ondan olabilir...