seyit ali arkadaşlar ben maçlardan çıktım için miş turnuvalara giremiyorum hep maç yspıyorum normal geçsindiye geçmiyo nabcaz ço k pişmanım yeni acoont almayı deniyom cdkey kabul etmiyo nası kurtulucaz