Yarından sonra yazılı olmasına rağmen burdayım...Fakat Arsenal ii takımda dev kulüptle oyunun zevki çok çıkmıo sadece Ş.L.nde 2.Turdan sonra zevklenio bu yüzden belki Türkiye ye geri dönerim ama şimdilik dönmicem...Nese Arsenalla bomba gibi devam ediyorum ... İşte SS'ler...
Bunlar genel olarak maçlar...

Bu A.Madrid ve M.United kadar ballı takım görmedim...Dikkat:SİLVA 4-5 AY YOK!!!!

Chelsea dışında iyi...

Buda Lig Tablosu

4 aylık Premier Leage hayatımda 3 ay en iyi menajer oldum...:D:D

Yorumları eksik etmeyelim...