mr_oy Orjinal Mesajı Yazan: KuRal profil yani özellikleri belki yanlış anlamış olabilirsin:) Pardon eve gidince koyarım...:D:D
mr_oy Devam... Ş.L.Çeyrek finaline rahat kaldım... Rahat maç fakat fakat Kaka tamı tamına 2 ay yok:S Ş.L. Çeyrek Finali İki Dev Karşı Karşıya