bilcell arkadaşlar fenerbahçenin transfer bütçesini data editörden artırmaya çalıştım ama olmadı, data editörden nasıl artırabilirim yardım edermisiniz?
bilcell Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami generbahçe değil fenerbahçe. arkadaşım yazım hatası normal olabilir. Böyle boş şeyler yazacağına cevap yazsan daha iyi olurdu.
bombastico ARKADAŞIM SEN FENERBAHÇELİYSEN EĞER VE RENKDAŞLARINDAN YARDIM İSTİOSAN İLK ÖNCE FENERBAHÇEMİZİN İSMİNİ DOGRU YAZ.sonra sana yardım edelim!!!.. lütfen!!..
cantona841 data editör de fenerbahceyi seçtiginde yanlış hatırlamıyorsam finans bölümünde görmüştüm,sugar dady seçenegini işaretle ;)
cantona841 hayır,data editörden artırdıgın zaman yeni oyun açman gerekiyor.save li oyunda degişiklik olması için data editör yerine modifier kullan.... google de "FM Modifier 2.25" olarak aratırsan kendi sitesinden indirebilirsin.çok basit ve kullanışlıdır ;)
mustang17 peki bunu yükledikmi saveli dosyaya zarar veriyomu birde onun için bir şeyler daha yüklemek gerekiyomuş
cantona841 Orjinal Mesajı Yazan: savyola133 zevk almazsınkı zevk meselesi adamdan adama degişir,yani zevk alma konusu tamamen zevk meselesi :D arkadaş sormuş,bizde yardımcı olmaya çalışıyoruz...