BRiGaNTe Arkadaslar ben oyuna yeni basladim ve magaralarin orda takildim, onumde buyuk buyuk taslar magarayi kapatmis sekilde duruyo. Ordan nasil girecem iceri ?
DJ_DISCO Sen yanlıs bi yerden gitmişssin oyun düzenini bozdun sagdan geldin diye sırf sagdan gitme.Bi yerden dürbünlü koreli seni vurucak onu öldürüdügün yerden git orada ilerde son kore devriyesi daha var onlarda uzaylıyı vurucak ateş edicek öyle oyun düzeni devam eder açılır orası banada öyle olmustu.
BRiGaNTe Tamam ve bu arada pcye format atacam, crysis'in save dosyasini almak istiyom, hangi dosya save dosyasi ?