Neo Maç yaparken biraz daha bağlantıyı koparırsan halini iyi görmüyorum senin diyor :) Disconnect in %25 olduğu için bu bölüme giremezsin.
Neo Çözümü maçlarda bağlantını kopartmamandan geçiyor. İnteraktif liglerle ilgili bilgi için şöyle bir konu var işini görür. http://soccercenter.net/forum/konu/92328/Orjinal-oyun-aldim-ama.-