cihociho Arkadaslar oeditte yüzdeki ayarlamaları yaptım fakat girerken poc kullanmamıstım yani sadece oedit dosyası olarak kaydedebiliyorum... bu oedit dosyasını nasıl bin formatına cevirebiliriz lütfen bi yardım edin dosya uzantısıda .o