Curcuna Ciddi olalım da nick öyle bulun demekle bulunmuyor. Bence en kısa yoldan kendi ismini kullan.
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna "Nihohaha" nasıl güzel mi ? Zuhaha :D yok Nihohaha daha güzel :D