saol abi ama maaalesef kullanamam o zaman epl logo pack var çünkü nonu nası yaparım senide uraştırdım ama??
EDIT: Tamamdır yaptım sonunda ilk olarak sadece bu indirdiklerinizi açın gs logosunu bulun sonra ona tıklayın orta ekrana gelicek sora ona sağ tıklayın save as diyip masaüstüne kaydedin sora cv_0 ınızı açın yine aynı şekilde orda siyah logoyu bulun bu logoyu ilk önce atın sora da siyah logonun üstüne atın bitti 2 sinide aynı şeyi yapın