nedvedmuhammed ARKADAŞLAR BEN fia 2005 i yüklüyorum oyun azcık açılıo sonra duruyo bilgisayar kendiliğinden tekrar başlıo bide ben rar dosyalarını açamıorum benim bilgisayar starter edition ondan olabilirmi lütfenn bana yardım edin