lig tvnin 2. yarı çıkardığı skorbordu yapabilecek olan varmı fazla bir fark yok zaten sadece yeşil bölgeler kırmızı olmuş ekran görüntüsü:

biraz kalitesiz oldu sanırım az önce maç sırasında çektiğim için böle daha kalitelisini atarım
ayrıca yapılan skorbordlarda lig tv nin amblemini hiç dik yapan yok hep biraz yatay oluyor acaba bununla ilgili bir gelişme olabilirmi