mucofb54 Arkadaşlar oyunda yaptıklarımı kayıt ediyorum ama yeniden açınca göremiyorum...Option file sorununu çözücek bir program var mı?Mesela tuş ayarlarımı,oyuncu yüzlerimi hep düzenlemiştim ama oyunu yeniden açtığımda bunları hepsi eski haline dönmüştü...
_QURTULUSH_ ppjoy programını ve anlatımını bul kur sorun çözülecektir eğer pesin orjinse indigo nun dediğini yap;)