Sadece ara geçişleriçin bir ayar yok.
Genel olarak oyunun kurulu olduğu düzünden "Settings" dosyasından çözünürlüğü bir alt kedemeye düşürebilirsin.
"Wait for vsync" kapalı, use frame skip işaretli olsun.Ekran kartının en güncel sürücüsünü yükleyebilirsin.
Şunu da belirteyim;
Tekrarlarda vs bazı yerlerde kasılması biraz da oyundan olan durumlar.Ama çok zor oynanıyorsa oyun bahsettiğim ayarlamalar veya çeşitli ayarlar denenebilir.Detay seviyesi High ise-medium yaparsın.Ya da low.
Ekran kartının kontrol paneli oluyor.Ek olarak bu da ayarlanabilir.