Oyunu 6,5 saatte bitirdim(ara vermeden). oyunun sonu gercekten acıklıydı arkadaslar. Sunu belirtmeliyim ki en cok captain price'a uzuldum.Ama oyunun sonunda amacımıza ulaşıp imran zakayev'i öldürdük ya bu acımı biraz olsun hafifletti diyebilirim...Bu arada oyun başta grafiksel özellikleri olmak üzere bir çok anlamda başarılı bir savaş oyunuydu aslında. Umarım serinin devamı da aynı basarıyı yakalar.