**Konyaspor-Galatasaray maçı yarın 13.00'te başlayacak**
Konyaspor ile Galatasaray arasında bugün saat 19.00'da oynanması gereken Turkcell Süper Ligi karşılaşması, saha koşullarının elverişsizliği nedeniyle hakem Barış Şimşek tarafından yarına ertelendi. Konya Atatürk Stadı'nda yarın oynanacak maçın başlama saati 13.00 olarak belirlendi.
Ne denilebilir ki.Saatlerce maç için kararını veremeyen Federasyonumuz 1 saatin içinde yarın ki maçın saatine karar vermiş..Burak Hoca'nın dediği gibi bu havada maçı oynatırsanız atan kazanır gibi bir maç olacak.Umarım sakatlık olmaz iki takımdanda,çünkü sahanın zemini komple buz.Zincirsiz çıkmasınlar bari..