Thor Forum kuralları madde 17: 17. Crack, serial, tam sürüm oyun, film ve MP3 gibi yasadışı şeylerin paylaşımı yasaktır. Forum kuralları için tıklayın!
cimboom Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami gökhan ünal ne olmuş öyle:eek: Farkettmiseniz yeni patchda kaleciler gercekten cok kötu. uzaktan kolay kolay gol yiyorlar. onun icin bence gökhan unalin özellikleri bu patch icin normal BENCE..Ayrica iyi antrenman yaparsaniz gökhana daha iyi olabilir
ozzymanborn Kaleciler ilk versiyonlarda abartılmıştı bence 3. lig kalecileri bile kahraman oluyodu onu çözmüşler bence. Bu arada Türkiyeyi de 20 Şubat versiyonunda düzeltmişler. Nihat Tanrı gibi olmuş. Sterlinle oynuyorsanız 4.5 Milyon verin eğer takımınız villarealden iyiyse.
cimboom Orjinal Mesajı Yazan: ozzymanborn Kaleciler ilk versiyonlarda abartılmıştı bence 3. lig kalecileri bile kahraman oluyodu onu çözmüşler bence. Bu arada Türkiyeyi de 20 Şubat versiyonunda düzeltmişler. Nihat Tanrı gibi olmuş. Sterlinle oynuyorsanız 4.5 Milyon verin eğer takımınız villarealden iyiyse. ama malesef Fenerbahce veya Galatasaraysaniz hic gelmiyor...saten Galatasarayin dogru duzgun parasi yok..ama fenerin vardir heralde, bilmiyorum
Ottoman Arkadaşlar ben Galatasaray la 8.0.2 de yeni kariyer açtım. Transfer bütçesi 1,5M du. Sonra board room dan 1.7 M aldım. Daha sonra yönetimden istekde bulundum cevap ilginçti. Ve şu an bütçem 9.5 M:D
cimboom Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Onun parasını aç kalsam bile almam:cool: Niye yaaw..saten yeni baskan secilmelerde aday olmayacak..sonkez al parasini ayip oluyor bak:) sonra nenni söylemez:D
cimboom Ya bence su yeni patchla oynamak cok kolay..Fenerbahce ve Besiktasi dogduna pisman ettim az önce..3-1 ve 4-1
d3ly ya beyler alexi malexi bırakında patchi ykledm 2.0 oyunu oynatmıyo cd yerleştrn dio takıyorm yine olmuyo yardm pls
FerNanDo_JoSe_TorRes_SaNz Orjinal Mesajı Yazan: d3ly ya beyler alexi malexi bırakında patchi ykledm 2.0 oyunu oynatmıyo cd yerleştrn dio takıyorm yine olmuyo yardm pls 8.0.2 nin crack ini yüklersen sorun düzelir;)
vurlan16 yha bn "BENİ OKUUU" bölümünde ne diosa yaptım ama patchi oyunda göstermio.bnm oyunda logo yaması var bunla ilgili bi sorun olabilirmi acaba yardım!!!