**Zico: "Sevilla'dan korksam burada olmazdım!"**
Şampiyonlar Ligi 2. tur maçında Sevilla'yı ağırlayacak olan Fenerbahçe'de, teknik direktör Zico maçın oynanacağı Şükrü Saracoğlu Stadı'nda bir basın toplantısı düzenledi.
Brezilyalı teknik adam sözlerinin başında, "Çok fazla söyleyecek bir şey yok. Bulunduğumuz nokta, amaçlarımız ve hedefimiz çok şeyi açıkılıyor. Şu an burada olmamız ne kadar istekli olmamız gerektiğini açıklıyor," dedi.
Sevilla'ya bakıp aldanmamak lazım geldiğini belirten Zico, "Sevilla'nın çok oturmuş bir kadrosu var, iki tane UEFA Kupası aldıklarını, iki Süper Kupa'dan birini kazandıklarını, kadrodaki oyuncuların kalitesini uutmamak gerekiyor. Bzim üstümüze düşen görev bizi buraya kadar getiren özelliklerimizi yeniden sahaya yansıtmak. İsteğimizi, mücadelemizi, azmimizi ve hırsımızı göstermemiz gerekiyır. Buraya kadar gelmemizi sağlayan etkenler bunlardı, bunları yeniden sahayan yansıtmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız," diye konuştu.
Zico, "Sevilla'dan korkuyor musunuz?" şeklindeki bir soruya ise, "Sevilla'dan korkyor olsaydım, şu anda burada oturuyor olmazdım. Komik bir soru. Eğer korkuyor olsaydım, evimde oturursum. Sevilla'dan korkmuyorum," yanıtını verdi.
"Rize maçının kadrosu sahada"
Brezilyalı teknik adam Sevilla maçının kadrosuna karar verdiğini de ifade ederek, "Kafamda kadroyu belirledim. Önümüzde bir antrenman olsa bile Rizespor maçında oynanan kadroyu sahaya süreceğim. Elbette Maldonado bize güç kattı ve hazır olduğunu gösterdi, o ve Semih de oynayacak durumda ama yedek kulübesinde yer alacaklar," dedi.
Rakipleri Sevilla'dan da övgüyle söz eden Zico, "Kanatları iyi kullandığı için 2007'nin en iyi takımı seçildiler. Kanatlarda ve hücumda kaliteli oyuncuları var. Bu yüzden bu takım, ismi olan Real Madrid, Man. United ve diğerleri kadar ortada gözükmese de, 2007'nin en iyi takımı seçilmeleri kalitelerini gösteriyor. O yüzden her türlü saygıyı hak ediyorlar ve bizim yapmamız gereken de savaşçı kimliğimizi sahaya yansıtarak bizim de kaliteli bir takım olduğumuzu göstermektir," dedi.
"Jimenez stattan izlediyse, ben de onların 15 maçını izledim"
Zico, Sevilla teknik direktörü Manolo Jimenez'in Fenerbahçe'yi canlı izlemesine rağmen, kendisinin Sevilla'ya niçin gitmediğine yönelik soruya ise sinirlenerek, "Fenerbahçe bu noktaya geldi, şimdiye kadar böyler bir şey sorulmadı. Şimdi Jimenez bir maç izledi diye bu sorular geliyor. Hiçbir rakibimizi gidip statlarında izlemedim. Niye şimdi soruluyor bu sorular. Jimenez stattan bir maç izledi ama ben Sevilla'nn 15 tane maçını izledim. Mancini, Koeaman buraya gelmedi, ben de önceki rakiplerimizi izlemeye gitmedim. Şimdi Jimenez buraya geldi diye bu eleştiri vesilesi mi oldu? İnsanların birbirine biraz daha saygılı olduğunu görürsem çok mutlu olacağım. Bir takımda herkes işini düzgün bir şekilde yaparsa, bu çalışmanın sonunda başarı gelecektir. Ancak gidip bir maçı statta izleyip izlememek sorun değil. Benim bu çalışma şeklimle biz bu noktaya geldik, herkesin çalışma biçimi farklıdır. Saha içinde sonucu belirleyen oyunculardır ve oyuncular da birbirlerini maçlarını izlerler. Bu tip noktalara takılmanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum," dedi.