Tomas Rosicky çoğomuzun merakla beklediği NSS4ün şubatın sonlarında çıkarılması bekleniyor ve oyun içinden dün 4 video eklendi oyun 3 boyutlu ve harika olmuş beklediğimize değecek videolar: http://www.newstarsoccer.com/blog.html
Tomas Rosicky Orjinal Mesajı Yazan: Eagle_BJK NSS4ün şubatın sonlarında çıkarılması bekleniyor arkadaşlar nssnin forumuna uğruyosanız görürsünüz OYUN TEK KİŞİ TARAFINDAN HAZIRLANIYOR yani bu kadar gecikmesi normal