ERNESTE YA BASİT O BÖLÜMDE BEN GEÇTİM AMA BAŞAK PCDE .ÇÖOYÜZDEN DEDİM AMA BENİM PC DE KÜVETE GİROR AMA KABUL ETMİYOR
Scorpions1905 call of duty 4 modern warfare başlığı altına call of duty 2 patates atma başlığı açmış zuhahahah puhahahahah nıhahahahahah siookokkokoo yuuuuuhhhh :D:DD:D:D::D hayata küstüm