Yeni pc'me Windows Vista Ultimate yükledim.Sabt disk olarak 2tane Western Digital 150gb 10.000rpm(Raid 0) lik sürücü kullanıyorum.Windows kruluyor fakat sonra açılışlarda bootmng.exe nin eksik olduğunu söylüyor Windows cd sini takmazsam eğer açılmıyor.Farklı c***kler denedim windows için fakat sonuç değişmedi.Acaba raid imi yanlış görüyor.Sürücü yükle kısmından raidle ilgili sürücüleri vs.mi yüklemem gerek?Yardım ederseniz sevinirim.