Abi yalnız, Vista nın boot edilememesi değil sorun, donanımsal.DVD-Rom hiç görünmüyor.Anladığım kadarıyla..
Arkadaşım, kalbonun DVD-Rom a giriş ve anakarta giriş kısmını yer değiştir.Bundan evvel, DVD-Rom un arkasında küçük bir aparat olacak.işte bu master,slave durumunu ayarladığın yer.Master---Slave diye yazar o hizaya göre sağa/sola ayarla aparatı.
Ben de CD-ROM ve CD-RW kullanıyorum.Bir keresinde CD-Rom görünmüyordu..Sonra hallettim, bu master/slave olayından oluyormuş.
Veri kalbosunun özelikle güç kablosunun zor çıkması gerekir.Tam monte ettiğinden emin ol.
Tüm bağlantı şeklin ve ayarın doğru ve hala bios a baktığında donanımın görünmüyorsa arızalıdır diye tahmin ediyorum.