Passenger http://www.youtube.com/v/DArdJlMdXP8>http://www.youtube.com/v/DArdJlMdXP8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
samuil_ibo o penaltı pozisyonu neydi öle yaw muhahaha :) mütrhiş demekki penaltıda bile pas veriliyor
Hqmi Goller müthiş.Bir tanede yattara yapmıştı endirek serbest vuruştan.ayakkabıyı bağlar gibi yapıp çağdaşa pas atmıştı