Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Fbnin 3. golünde penaltı noktasında bi top daha varken maç nsl devam ediodu anlayamadım. :s Rize bu defansla çk rahat ligden düşer. Önceki kalecileri Gonzalez de iyi bi kaleciydi bence. Refleksleri falan çok iyiydi, ancak o berbat defans yüzünden çok gol yeyince takım fatura nie ona kesildi anlamadım.
Adamların defansta Igor Tudor var bu bildiğimiz Hırvat eski juventuslu adam. nasıl da Rize'de top oynuyor hiç anlamadım :D ve takımına katkı sağlıyacak hiçbirşey yapmadı çok tuhaf ya.
FB'nin bakmayın 4 gol attıgına takım 2. yarı evlere şenlik biraz yetenekli adamları olsa 4-4 olsa şaşmazdım.
Selçuk gibi bi orta sahaya sahip oldugumuz için utanç duyuyorum ! Bi adam ne Pozisyon almasını biliyor ne de pas atmasını balına bi iki çalım yapıyor yanlışlıkla sonra bide önüne gelirse adam top kesiyor. ne hava topu alır ne başka bişey bu kadar yeteneksiz bi orta saha ben görmedim. Maldonado olsa herşey farklı olurdur. 2. gol zaten ofsayt, ilk goldede defansımız aptalca işler yaptı derken 2 gol yemiş bulunduk. ilk yarı 4-1 öndesin ben 7 gol rahat olur diyorum Sevilla maçını düşünerek oyuncu değiştirir diyorum adam nato kafa nato mermer resmen 2. yarı aynı 11 ve 70e kadar sürüyor bu her zamanki değişikliklerle maçı sonlandırıyor. sanırım 4 gollü bi galibiyete ilk kez bu kadar az sevinmişimdir.Allaha şükür yetenekli oyuncularımız var..