S.a arkadaslar bende Windows vista home premium var Pes 2008 i yukluyorum hersey bitiyor en sonunda
http://img112.imageshack.us/img112/4008/feroxd7.jpg
Böle BİR HATA CIKIOR
bu hataya tamam dedikten sonra
RipForGames.bad bulunamıyor diye bir yazı cıkıor halbuki RipForGames.bad dosyası ıcınde
LÜTFEN BİRİ YARDIMCI OLSUN