**Sağolun yardımlarınız için kiralamak iyi fikir ama 18 ve 20 yaş altı takımlarda da oynamalarını istiyorum bir taraftan hepside iyi gençler 160-180 potları var..Acaba 2.uyruklarını Türk yapsam yine kaydettirebilir miyim istediğim kadar?Hepsi kendi milli takımlarındada oynuyor..**