oktay91 arkadaşlar rakip takım taç atınca topu elle atmıyor ayağıyla atıyor:D ben atınca elle atıyor acaba diorum bi tuşu varda benmi bilmiyorum bu durum sorun değil ancak sırf merakımdan sordum
oktay91 kardeş ben değil rakip takım taç kullanırken bu hareketi yapıyor:D bu arada oyun normal yama yüklemedim
Inanc58 hayır config.dat ta bi değişiklik yok normal bence senin belgerimdeki kayıtlarında olabilir sen onu gönder istersen bide onu deneyeyim
oktay91 belgelerimde fifa08 klasörüne bişe yüklemedim sadece oyunu aldığımda internetten cd siz oynama dosyasını indirmiştim ama ondan olacağını sanmıyorum
Inanc58 benim oyun normalde cd siz oynanıyor zaten.neden oluyor anlamadım ama sadece kayıtlardan olabilir ve ya o indirdiğin dosyadan :confused:
oktay91 http://rapidshare.com/files/91512038/Yeni_WinRAR_ar__351_ivi.rar.html buyur kardeş fifa 08 klasörüm
Inanc58 hayır kardeş bunda da bi sorun yok olmuyo bi türlü topu taca atıyom rakip normal elleriyle oyuna sokuyo kendi adamına atıyor
rapboyz çok uzağa atmaya çalışınca bendede oluyor ama alıştım ben yani bana göre çok önemli değil ama insanın göz zevkini bozuyor harbiden