nedvedmuhammed abiler ben fifa 2005 ve 2008 oyunuma yama yapmak istiorum ama hepsi rar benim bilgisayar starter edition rar dosyalarını açamıorum yani bilmiorum bana yardım edin lütfen çok ihtiyacım var bana yardımcı olandan allah razı olsun AMİN!!!
ceyhun1907 ya faceyi polat alemdar facesını nere atcaz creton masterkle ve nası atcaz bı yazınb nolur sımdıden tesekuler