İspanya Ligi'ndeki maceram ne yazık ki Almanya kadar başarılı olmadı. Sporting kulübünü ligde tutamadım. Zor bir sezondu. Takımımı her şeye rağmen kutluyorum. Yeni sezonda yeni maceralara atılmak için yola çıkıyorum. Bakalım yeni durağımız neresi olacak? Belki kariyere farklı bir yön verebilirim. İstifamı sunacağım ve gelecek teklifi bekleyeceğim.

Tek galibiyetimiz Sevilla'ya karşı:)
