Orjinal Mesajı Yazan: ali2can2
Link bozuk değil. Gerçekten yapardım, ama böyle dilenciler gibi acındırma politikası uyguladığın için yapmıyorum. Yapabilir misin desen neyse ama, acındırma politikası uygulama... Kendini küçük düşürme hiç bir zaman...
Şu tutumun, böylesine bir ileti yazman, hitap tarzın son derece yanlış..!
İlk önce bir bak lütfen karşındaki senin büyüğün..Büyüğe saygı önce gelmelidir.!
Özenmeden, düşünmeden acele ile ileti yazmayalım.
zzcoolksk, sorun yaşadığı bir koduda yardım istemiş.Biraz dikkat edelim.Forum ortamı burası..
zzcoolksk, abi oyun bende yok malesef.Yardım etmeyi çok isterim ama mümkün değil.