lowdadır ayarların büyük ihtimal eğer higha alırsan düzelir
simgeye sağtıkla-özellikler-hedef bul-settings e gir orada high low medium gibi ayarlar olacak eğer higha aldığında video card sipesifications türünde bişeyler saçmalarsa anlaki ekran kartının modeliyle uyuşmuyo bu yüzden seyircisiz-ve oyunu o fıstık gibi cim ve efektlerşinden yoksun oynayacaksın:((