SirMalcolm Arkadaşlar patoyu milandan almak istiyorum 2. senenin başındayım 85 milyon € verdim kabul etmediler daha yukarısına çıkmalı mıyım yoksa başka bir forvete mi yönelmeliyim?
D.V.S 7 Bence 100'den aşağısını kabul etmezler. Bu kadar para verme derim ben. Bu para ile 3-4 tane üst düzeyde forvet alınabilir. Agüero mesela... :rolleyes:
SirMalcolm Orjinal Mesajı Yazan: borayatakan bnde dha ilk senede 36 milyon$ glmişti:S hangi takımsın sen:S nasıl aldın o paraya:S
tosba91 ya ben falcao yu gs ye aldım adamı hem ümit karaın yanında hem toto tamuzun yanında hemde hakan şükürün yanında denedim daha gol atamadı...5 maçta...ne yapmalıyım?
ceza14 hiçbir oyuncu ne kadar yıldız olursa olsun ben o parayı vermem, o paraya gidersin üst düzey arkadaşında dediği gibi 3-4 forvet alırsın.