OziLy Arkadaşlar uzun bir süre yoktum ama basit bir menü yaması ile geri döndüm.Çok önemli birşey olmadığından ss veremeyecem.Neyse; Fransa liginin üzerinde tff 1.lig olanlar için Fransa liginin üzerinde tff 1.lig olmayanlar için Kurulumu basit zaten klasör isimleri anlatıyor.
LaTif_De_Davids OZAN BİLMİORUM BN ŞİMDİ DENİCEM BENDE TFF 1.LİG YOK YİNEDE OLURMU??? BİRDE BUNLARI e_text_ mi ımport lıcazzz HEMEN ACİLLLLLLLLLL
LaTif_De_Davids ozan NEDEN BNİ ENGGELEDİN BİLMİORUM esmerim_latif@hotmail.com biliosun bni zaten bunları bn istemiştim senden EĞER ENGELMEDİYSEN AÇ MSN Nİ Bİ KAÇ RESİM ATACAM ONALRI YAP:d:d GÜZEL OLUYOR YAPTIKALRIN B UARADA
LaTif_De_Davids OZAN BANA GELMEDİİ BAKIMDA Bİ ŞİMDİ GİR Bİ MMSN NE BN Bİ BAKIOM MAİL LERE BAYİ Bİ BİRİKMİŞ OLABİLİR.. :d:d:d:d:d:d:d
LaTif_De_Davids pardon gelmiş tmm ozan olsun bu da yeter tek edit münüsü olsada ii AMA BANA ULAŞIN BAZI MENÜ İSTEKLERİM WAR ESMERİM_LATİF@HOTMAİL.COM :<------------------- KÜÇÜK HAFLER
semih6767 YA beyler ben bankasya ligini indirdim ve bankasya ligi formaları oldu ama turkcell super lig formalari degisk neden yardım edın lüften(bu konuyla alakalı olmadıgı ıcın özür dilerim)