**Ekran kartın kötü ise kolay ve kalecilerin kötü olur.Eğer Ekran kartın iyi ise bu sorunları yaşamazsın.Menü'ye gelince çevrilmez bana göre diğer serilere göre gayet güzel yapmışlar...**
**Patch işine gelince ama bu sorunlar çözülmez hiçbir zaman PesTurka TSL Yamasını öneririm...**