DarkneSs_ANK Pes 2008 pc versiyonda ayarlarımızı top player ama ona ragmen kaleciler kova gibi kolay gol yiyor bide normal pes menüsü patchi varmı bu 2sini düzeltebilicem bi patch varmı ?
sercansercansercan keske olsa darkness ne super olurdu o zman pes 2008 ben hiç beğenmedim bu pes 2008 i ama bole bi patch cıkarsa hemen indirrim