arkadaşlar fm 2008 de fenerbahçeyi yönetiyorum kejman ve gökhan ünal forvet hattını oluşturuyor.
gökhan ünal kayserisporda 24 gol atarak gol kralı olmuş ve bende çok gol atar diye trnsfer etmiştim ama hiç gol atamıyor.
kejman'ı da gol atamadığı için sattım. benim takımın gollerini genellikle orta aha oyuncuları atıyor.
acaba golcülerin gol atamaması benim taktikten mi?(taktiğim genellikle 4-4-2) iszce neden gol atamıyorlar dersiniz?
(takımımın kadrosu baya kaliteli 1 uefa,1 şampiyonlar ligi,2 avrupa süper kupası ve 2 tanede süperlig kupası aldım. süperligin en çok gol atan takımı olmama rağmen golcülerim bir işe yaramıyor.)