cezso Arkadaşlar elimde bundesliga yı tsl yapan options file var onu kopyaladım ve süper lig takımlarım oldu fakat bir türlü bundesliganın adını ve logosunu değiştiremedim normalde editten oluyordu ama edite göremedim bunlar nereden değişiyor
Resurgam_Monster Pes Fan Editor programıyla yapabilirsin.Programı Pes 6 yamaları bölümünden indirebilirsin
cezso kardeş ben diyorumki bundesliga nın adını ve logosunu nasıl değiştirebilirim ve turkcell süper ligin adını ve logosunu yapabilirim
cezso beyler yardım edin kafayı yiyecem ps fan editörden adını değiştirdim ligin ama amblemi değişmiyor :(
LaTif_De_Davids ŞEYY SLM EĞER ÖLE YAPABİLİRSENN CEZSO DOSTUMM BİRDEEE BANA YA BANKASYA AMPLEMLERİ VE TAKIMLARININ AMPLEMLERİNİ YAPSAN BN TAKIMLARI YAPRIMVE BİRDE FORMALARA İHTİYAÇ WARR OPTİON FİLE GÖNDERRİRİMM YA KISACA BANA ÖRK BİR GRUPTA TSL BİR GRUP TADA BANKASYA 1.LİG LAZIM SİZZ LER Bİ GRUPUN ÖRN FRANSA LİGİNİN BTÜTÜM TAKIMALRININ AMPLEMLERİ VE FORMLARINI DEĞİŞİTİRİN YEETER BN ÖZELİİLKLE BAŞTA ESKİŞEHİRSPOR OLMAK ÜZERE TAKIMALRI YPIP OPTİON FİLE GÖDERİRİMM ADRESİM: esmerim_latif@hotmail.com
seckowtr e-tetx değil o text.... olacak bide oyunu eğer yamalı indirdiysen konami dosyasını değiştirmen lazm isim ordan ...ablemlerde o-text den.
SeHZaDe005 ""seckowtr"" senin dediğin gibi yama indirip süper ligi eklemiştim ama eklenen takımlar oyunda görünüyor.o_text i program ile açınca görünmüyor, yamasız hali görünüyor...Dediğin konami dosyası nerde ve nasıl değiştireceğim.
mermerler Arkadaşlar elimde bundesliga yı tsl yapan options file var onu kopyaladım ve süper lig takımlarım oldu fakat bir türlü bundesliganın adını ve logosunu değiştiremedim normalde editten oluyordu ama edite göremedim bunlar nereden değişiyor Ben de adını değiştiremiyorum. Fan editörden yapıyorum ama hala Bundesliga yazıyor. Amblem var ' Turkcell Süper Lig ' yazısı yok
yunus_emre_bjk534 GGS ile e_texte 364 ü arat logolar orada değiştireceğin logo 128x128 ve 256 color olmalıdır bide lig adını nası değiştirdin anlatırmısın