Selamlar,
Coca Cola 1. liginde arkadaşla ağ üzerinden oyunu oynuyoruz. ben charlton Atletic'im.
Bazı transferler yaptım ve çalışma izni çıkmadı itiraz ettim ve çalışma izni çıkmadı ama futbolcuyu kadronuza katabilirsiniz diye bişey oldu.
Bu futbolculardan biri de kleberson. komik olan daha önce ingiltere futbol oynamış biri. oyuncularım adının önünde WP (need work permit) yazıyor ve oynatamıyorum amak adromda duruyorlar.
bu arkadaşların izninin ne zaman çıkıcağı yada böyle bir durumu daha önce yaşayan varsa yazabilir misiniz?
Teşekkürler