Arkadaşlar yeni sistem kurdum
Zotac 8800 GT AMP
C2d e8400
ocz 2*1 gb 800 ram
seagate 250 gb
bu sistemde fifa 08 de görüntü bozuk çıkıyor menülerde normal sadece oyun başladığındsa ekranın üst kısmı titriyor.
drive olarak 169.06 kurulu 169.21 de kurdum ama düzelmedi
diğer oyunlarda problem yok şu anlık crysis ve painkiller da denedim sorun yoks adece fifa 08 de var bilgisi olan varmı?
not: fifa 08 in 2. yamasıda kurulu...