ARKADAŞLAR FACE YABMAK İSTİYORUM PHOTOSHOP VAR FAKAT BİR ARKADAŞLIMIZ NASIL YAPILICANI RESİMLİ BİR ŞEKİLDE SİTEYE KOYMUŞ AMA ONUN KOYDUĞU ANALTIM FIFA2007 İÇİN BUNUN 2008 YAMA YABIMI RESİMLİ ANLATIM YABABİLEN ARADAŞLARDAN RİCA EDİYORUM FIFA08 İÇİN FACE YABMAK İSTİYORUM VE NASIL YABILICAĞI HAKKINDA RESİMLİ ANLATIM YABABİLEN ARKADAŞLAR SİZDEN YARDIM BEKLİYORUM ŞİMDİDEN İLGİLİNEN ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAOLUN ...