**arkadaşlar oyunu açtığımda beşiktaş amblemi ve formaları çıkıyorum fakat kadro ajax'ın tabii ki yazılı isimde ajax'ın böyle bir sorunum var baya bi takım bu durumda exe'den oldunun farkındayım nasıl çözeceğimi bulamadım yardımcı olursanız çok sewinirim teşekkürler...**