beni hatırladın mı :)
sana önerilerim olacak, kocaman kocaman logoları kollara döşeme, minik logo halinde olsun. ayrıca şortun ortasına bir şey yapma (yaptığın kartal figürü gibi) çünkü o şort ortadan ikiye ayrılacak ve muhtemelen hiç güzel gözükmeyecektir. Logoların ortalarındaki beyazlıkları sil. çok abartı renkler ve patternler kullanma, bunlar göz alıcı olur ve insanları rahatsız eder. Mesela iki kola tek bir resim koyma, her kola bir resim koy.
Senin eksiklerini bulup aşağılamak için söylemiyorum, sadece kendini geliştirmen için söylüyorum.